Verlaag de ondersteuningsbelasting en bespaar tijdverspilling van technici door uw klanten de mogelijkheid te bieden hun eigen wachtwoorden voor hun Windows-, Microsoft Active Directory-, Azure AD- of Microsoft 365-accounts te resetten vanaf hun mobiele telefoons.
Bespaar tijd, moeite en frustratie met een enkele klik in de console, of gebruikers nu hun eigen wachtwoord opnieuw instellen of nog steeds uw team bellen om het probleem op te lossen.
Maak gebruik van apparaatinschrijving en biometrische toegangsverificatie voordat eindgebruikers hun wachtwoorden opnieuw instellen.
Stel klanten in staat om een hogere productiviteit te ervaren. Hun werknemers kunnen binnen enkele seconden weer aan de slag nadat een wachtwoord is vergeten of een gebruiker is buitengesloten - en het nieuwe wachtwoord kan veilig worden afgeleverd.
Voorkom pogingen tot social engineering, zoals vervalste e-mailverzoeken of frauduleuze telefoontjes, met biometrische verificatie voorafgaand aan het initiëren van een wachtwoordresetverzoek.
Indien uitgesloten, ontvangen gebruikers onmiddellijk een pushmelding. Het enige wat ze hoeven te doen is de Blink-app openen, zichzelf verifiëren met behulp van gezicht of touch-ID en vervolgens op de knop "Wachtwoord opnieuw instellen" klikken. Dit activeert een afteltimer van 60 seconden. Nadat de gebruiker een tijdelijk wachtwoord heeft ontvangen, moet hij bij het inloggen een nieuw wachtwoord kiezen.